Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Τι θα πει ελεύθεροι
απαιτώ να συλλάβετε
ματαιοδοξία μοναξιά
και προπαντός εκείνο το κενό
είναι έννοιες ιδιαίτερα επικίνδυνες και ύποπτες υπεκφυγής

Είμαι δικηγόρος παρακαλώ
δικηγόρος συναισθηματικός
το διάολό μου



Ναι
η απομυθοποίηση
περιέχει την ποίηση
η αποκαθήλωση
την πρόθεση από
η ποίηση την οίηση
και το μυθιστόρημα το ρήμα

Λοιπόν ας καθίσουν στ' αυγά τους οι φακίρηδες της γραφής
(όπου αυγά καρφιά)



Πόσο έντιμος να 'σαι
με τον εαυτό σου
με τον κόσμο

και πόσο ν' αγρυπνάς
κι αν λίγο αποκοιμηθείς
έχει νόημα το όνειρα γλυκά
ή ξύπνησα από εφιάλτη
και ο κρύος ιδρώτας

Είναι ακριβή η τιμή
είτε πληρώνεις
είτε εισπράτεις
σαν δίκοπο μαχαίρι
που διαπερνά το κόκαλο

Δίκοπα ερωτήματα
μα όχι ρητορικά
τέρμα οι ρητορείες



Θα ήθελα να κοιμηθώ
με μια πεταλούδα
δε με φοβίζει
η πολύχρωμη σιωπή της



Νιώθω τη γη να χάνεται κάτω απ' τα πόδια μου
στα τσακίδια


Γκρεμοτσακίστηκα στον ουρανό
κι ήρθαν τα πάνω κάτω

Από τη συλλογή 'Εκαστος εφ' ω ετάφη', Κυριάκος Συφιλτζόγλου
εκδόσεις Γαβριηλίδης

Είμαι χαρούμενη, περήφανη, και κάπως ενοχική. Ο Κυριάκος είναι καλός φίλος εδώ και δύο χρόνια, αλλά μόλις πρόσφατα είχα την τύχη να διαβάσω τη δουλειά του. Σκωπτικός, ειρωνικός, γλυκόπικρος, ενίοτε απαθής αλλά πάντα βαθιά ρομαντικός. Για όποιον ενδιαφέρεται, η συλλογή υπάρχει σε όλα τα μεγάλα βιβλιοπωλεία.
Δε θα μπορούσε βέβαια να λείπει και το αγαπημένο μας:

-Πάμε για ρετσίνα το βράδυ;
-Μπα, έχω ραντεβού με τη νεωτερικότητα

Δεν υπάρχουν σχόλια: